+FOLLOW
She's my siblingggg :>
Friday 16 March 201221:24 // 0 Comments
Assalamualaikum, Heyy stalker :> how are you guys today? Okayy tk? Hee kay korang dahh dinner belum? Hee kay hari neh bosannnn ahhh tk tahu nak buad ape? Acc first aku tk boleh bukak pulak. Hmm kay hari neh aku nak update pasal membe aku merangkap sibling aku sendiri :') Hmm hidup aku sunyi dorang tkde :/ Dorang yang buad aku happy dekat sch, rumah, dekat mane-2 lhaa. Dorang rajin ajak aku lepak karoke time aku down :'( Tkde sape yang boleh gantikan tempat dorang event kiteorg selalu gaduh tapi tuhh adat berkawan. Hmm aku rindu dorang selame seminggu ceuti sch neh :/ Kay kay aku nak upl gambar memories aku dengan dorang. Kejap eyhh :>





















Okayy see? Hm sumpah time neh aku happy gelaa beb :') Kiteorg ade buad video sekali tapi video tuhh kiteorg jee yang tahu :'> Hm bnde neh semua untuk release kan tension kiteorg. Maseng-2 ade masalah rindu kan someone yang penting dalam hidup right? Kayy yang baju hitam pakai cermin mate tuhh Cha dea mcm adek omeyyy aku :) Yang pakai baju belang-2 tuhh dea mcm akak aku sendiri dea neh garang beb lagi-2 if ajar aku math nak nanges aku rase kene marah :/ Wuuuuu cha, eyka bile nak lepak lagi? Aku bosan lhaa :/ Bile nak karoke lagi? Jumm ahh naik sch. Hmm ehh ade lagi sorang tertinggal. Kejap eyh?


Haaaa yang dekat atas neh adek aku tapi same umur. Haaa acane tuhh tapi dea lahir dulu :'> Pelik tk? Kay abaikan memang dahh biase dea panggel aku aka, aku panggel dea adek. Dea panggeal cha anak, cha panggel dea mak. Dea panggel eyka akak, eyka panggel dea biela :> Haha nampak tk gelaa budak neh tapi dea neh bnyk jugak happy kan aku. Bnyk jugak belanje aku thnks dek :) Tkde niat ape punn kau yang bnyk tolong aku. Hmm dea neh if nak tahu bnyk masalah kesian dea madah kene game jee hmm same mcm hidup aku dulu :/ Hmm tkpe dek one day kau akan bahagia jugak percaya cakap aku kay? Kau kuat kan mcm aku :) Hmm jangan sedih-2 naty aku tumbok muke kau. Hmm so dorang neh orang terpenting aku. Mane ade aku mesti ade dorg :) Aku suke gurau dengan dorang hee almaklumlah class same kann? Hmm eyhh naik sch neh jumpe tau aku rinduuu korangg gelaaa babenggg! Hmm bnyk gosip aku simpan untuk isnin xD ehhhh Iloveyouuuu :)
Our friendship never end right? Thnks complete my life with you gusy :')
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr