+FOLLOW
Be patient aunty :)
Saturday 7 April 201214:26 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Heww heww lame kan aku tk update blog neh? Almaklumlah dah lame tk pegang lappy neh. Haaachuuummmmmmmmm! Haaaaa berhabok sungguh blog aku neh. Haha kay-2 tengok title kan? Hmm kay aku nal story siked neh pasal aunty aku. Kesian dea sebab laki dea neh dahh kene jampi cenggitu ahhh dengan janda babi mane ntah kann? -.- Sial boleh mulut dea mcm puki tauuu (Y) Patud lhaa si babi neh tkde orang nak. Muke mcm babi hutan perangai mcm babi pink. Haaa elok sangat lhaa tuhh kan? Si babi neh pegy hantar teks dekat aunty aku bukan-2. Aku bace semuanyaa tau :) Nd now aku dah ade num si babi neh. Tunggu jee lhaa nasib kau babiiiiiiii :) Aku kesian tengok makcik aku sedih badan maken susut :/ Muke maken cengkong makan hati dea selalu. But depan orang dea stil boleh ketawe suke-2 mcm tkde ape yang berlaku. Sriously aku respect dea. Hm sabar kay aunty reen selalu ade. Event semua family ade kan? Pasal si babi neh kejap lagi goal lhaa tuhh mulut dah mcm setan :) 
For si babi : Jangan suka amek hak orang, kau dah ade anak 3 pulak tuhh, tk sedar diri lagi kee dah tua? One day kau dapat jugak balasan kau kayy :*
Setiap perkara yang berlaku pasti ade hikmah

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr