+FOLLOW
Suckkkkkkkkkkkkkkkkk _|_
Thursday 17 May 201213:46 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Heww heww kay hari neh class aku dah start cuti tau sebab exam kite org dah habis cume selase depan trsangkot pulak agame >.< Ahaaai spoil kay? Hee kay hari neh aku nak story pasal sorang membe aku yang aku gelar kan dea " ADEK " hm hm tapi skrg nak panggel kau adek mcm ahhhhhhhhh fuck _|_ Hm hm aku paleng benci k benci gelaaa babengg if aku baik dengan orang tuhh kau boleh pijak kepale aku -.-' Hm selame neh aku percaya semua cakap kau rupanya kau mengadakan cerite? Benda yang cha tk cakap kau kate cha cakap? What theeee --' Hm sampai aku dah anggap cha lain gelaa sebab mulut dea rupanya tuhh semua mulut kau? Haha gooood job babi :D hm hm memang Allah nak tunjukkan kebenaran semalam cha cakap pasal kau >.< Kay aku paleng menyirap part aku? Hm hm aku nak jage kau supaya jangan jadi lebih liar tapi same jee kan perangai kau? Hm hati dah keras memang tk boleh nak buad ape ahhh kan? Dah basuh kepale otak kau bnyk kali pun memang tk dengar cakap. Wehh aku nak cakap semalam last aku nak amek tahu pasal kau tauu. Aku punye lhaa risau kau pegy ikud jantan-2 kau tuhh dengan si fiqa kau nak putar belitkan cerite >.< Ape-2 hal kau tk balek rumah parents kau cari kiteorg tahu tk? Menyusahkan betul babi sorang neh! Hm dah malas nak cakap bnyk memang aku ubah perangai aku mcm dulu lhaa wehh -__- semakin ramai orang pijak kepale aku skrg :') Kay lantak ahh nak cakap ape jangan suro ubah perangai lagi kay tk pedulikan orang :'D suke hati act terkilan dengan kau selame neh tauu :) Hm ape lhaa ade jugak manusia mcm kau zaman sekarang neh. Tk habis fikir pasal kau. Dahh ahh harap kau bahagia dengan life kau skrg :) Pegy lhaa menyundal sane sebab tuhh memang kerja kau kan? Haha k babi byebye :)

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr